FAQ

Naar aanleiding van de persconferentie van zondag 15 maart hebben wij de deuren van de sportschool tijdelijk moeten sluiten. Wij volgen hiermee de richtlijnen van de overheid. De Workout zal haar leden via een email, de website en social media op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen die op basis van het beleid van de overheid plaats zullen vinden.

Wij willen onze sporters natuurlijk zo goed mogelijk blijven ondersteunen en mogelijkheden blijven bieden om te kunnen sporten!

  • Vanaf 11/05/2020 bieden we weer een een uitgebreid rooster aan met outdoor classes. Deze kun je hier vinden.
  • Vanaf 11/05/2020 bieden we weer personal training aan. Klik hier voor meer informatie
  • We bieden op onze Facebookpagina dagelijks verschillende (live) online lessen aan door onze eigen trainers. Om deze lessen te kunnen volgen hoef je niet in te loggen, dus ook zonder account kun je met de lessen meedoen.
  • Onze trainers staan ook nu klaar om een persoonlijk trainingsschema op te stellen of om je te helpen met vragen over voeding. Om van deze mogelijkheid gebruik te maken kun je e-mail sturen naar receptie@deworkout.nl

Om zowel nu als in de toekomst voor jullie klaar te kunnen staan, zijn we afhankelijk van de contributie die we ontvangen. Hiermee kunnen we ons online en, straks als we weer open zijn, ons live aanbod blijven aanbieden, onze medewerkers in dienst houden en doorbetalen en de rest van onze vaste lasten blijven betalen. Vandaar dat we dit samen met onze leden op de volgende manier willen gaan doen: 

Optie 1: Support Your Club. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, daarom ga ik ermee akkoord dat mijn contributie gedurende de periode van sluiting gebruikt wordt om mijn club en haar medewerkers financieel te ondersteunen. Naast onze eeuwige dank voor deze bijzondere support, ontvang je van ons: 

  • Een personal training sessie met een van onze personal trainers;
  • Een tijdelijke omzetting van je sportkaart naar een duokaart. Wanneer we weer open zijn mag je voor een periode gelijk aan de periode dat we gesloten zijn geweest, een introducee meenemen op jouw sportkaart. 

Optie 2: Sharing is Caring. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, maar kies voor een 50/50 regeling. Als de helft van mijn betaalde contributie gedurende de periode van sluiting gecompenseerd wordt door mijn lidmaatschap met de helft van de gesloten periode te verlengen, ben ik meer dan tevreden. Samen kunnen we dit aan. 

Optie 3: Volledige Compensatie. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, maar kies toch voor een volledige compensatie. Als mijn betaalde contributie gedurende de periode van sluiting gecompenseerd wordt door mijn lidmaatschap met de volledige periode van sluiting te verlengen, ben ik meer dan tevreden. 

Wanneer we weer geopend zijn kun je je voorkeur bij ons aangeven door een formulier in te vullen bij de receptie. 

Het is helaas niet mogelijk om de lidmaatschappen te bevriezen voor deze periode. Wel bieden we je de mogelijkheid om te kiezen of je de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je sportkaart, (deels) wilt compenseren. Zie voor de verschillende mogelijkheden het antwoord op de vraag ‘zal er een compensatieregeling aangeboden worden aan de leden voor het tijdelijk sluiten van de Workout?’.

Wat jammer dat je je lidmaatschap wilt beëindigen. Normaliter doen wij de opzeggingen van de lidmaatschappen altijd bij de receptie van de Workout, maar gezien de huidige omstandigheden is een opzegging per mail voldoende. Om je lidmaatschap op te zeggen kun je een mail sturen naar ledenadministratie@deworkout.nl. Voor de opzegging zullen de gebruikelijke voorwaarden en opzegtermijn van toepassing zijn. Binnen twee weken ontvang je van ons de bevestiging van je opzegging met de definitieve stopdatum van je sportkaart.

Dit klopt. Om zowel nu als in de toekomst voor jullie klaar te kunnen staan, zijn we afhankelijk van de contributie die we ontvangen. Hiermee kunnen we ons online en, straks als we weer open zijn, ons live aanbod blijven aanbieden, onze medewerkers in dienst houden en doorbetalen en de rest van onze vaste lasten blijven betalen. Wel bieden we je de mogelijkheid om te kiezen of je de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je sportkaart, (deels) wilt compenseren. Zie voor de verschillende mogelijkheden het antwoord op de vraag ‘zal er een compensatieregeling aangeboden worden aan de leden voor het tijdelijk sluiten van de Workout?’.