FAQ

Om zowel nu als in de toekomst voor jullie klaar te kunnen staan, zijn we afhankelijk van de contributie die we ontvangen. Hiermee kunnen we ons online en, straks als we weer open zijn, ons live aanbod blijven aanbieden, onze medewerkers in dienst houden en doorbetalen en de rest van onze vaste lasten blijven betalen. Vandaar dat we dit samen met onze leden op de volgende manier willen gaan doen: 

Optie 1: Support Your Club. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, daarom ga ik ermee akkoord dat mijn contributie gedurende de periode van sluiting gebruikt wordt om mijn club en haar medewerkers financieel te ondersteunen. Naast onze eeuwige dank voor deze bijzondere support, ontvang je van ons: 

  • Een personal training sessie met een van onze personal trainers;
  • Een tijdelijke omzetting van je sportkaart naar een duokaart. Wanneer we weer open zijn mag je voor een periode gelijk aan de periode dat we gesloten zijn geweest, een introducee meenemen op jouw sportkaart. 

Optie 2: Sharing is Caring. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, maar kies voor een 50/50 regeling. Als de helft van mijn betaalde contributie gedurende de periode van sluiting gecompenseerd wordt door mijn lidmaatschap met de helft van de gesloten periode te verlengen, ben ik meer dan tevreden. Samen kunnen we dit aan. 

Optie 3: Volledige Compensatie. 

Ik begrijp dat dit een overmachtsituatie betreft, maar kies toch voor een volledige compensatie. Als mijn betaalde contributie gedurende de periode van sluiting gecompenseerd wordt door mijn lidmaatschap met de volledige periode van sluiting te verlengen, ben ik meer dan tevreden. 

Wanneer we weer geopend zijn kun je je voorkeur bij ons aangeven door een formulier in te vullen bij de receptie. 

Het is helaas niet mogelijk om de lidmaatschappen te bevriezen voor deze periode. Wel bieden we je de mogelijkheid om te kiezen of je de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je sportkaart, (deels) wilt compenseren. Zie voor de verschillende mogelijkheden het antwoord op de vraag ‘zal er een compensatieregeling aangeboden worden aan de leden voor het tijdelijk sluiten van de Workout?’.

Wat jammer dat je je lidmaatschap wilt beëindigen. Je kunt je abonnement beëindigen door langs te komen bij één van onze locaties. Het is niet mogelijk om je abonnement telefonisch of per e-mail op te zeggen. Bij de receptie kun je je lidmaatschap opzeggen met een daarvoor bestemd opzegformulier. Hiervan ontvang je een kopie als bewijs van opzegging en kunnen er geen misverstanden ontstaan. Vergeet niet om je ID mee te nemen.

Dit klopt. Om zowel nu als in de toekomst voor jullie klaar te kunnen staan, zijn we afhankelijk van de contributie die we ontvangen. Hiermee kunnen we ons online en, straks als we weer open zijn, ons live aanbod blijven aanbieden, onze medewerkers in dienst houden en doorbetalen en de rest van onze vaste lasten blijven betalen. Wel bieden we je de mogelijkheid om te kiezen of je de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je sportkaart, (deels) wilt compenseren. Zie voor de verschillende mogelijkheden het antwoord op de vraag ‘zal er een compensatieregeling aangeboden worden aan de leden voor het tijdelijk sluiten van de Workout?’.