Ja, met zowel een lidmaatschap, rittenkaart of losse kaarten ben je altijd welkom om op beide locaties te komen sporten! Beide locaties hebben een unieke sfeer, kom langs en ervaar het zelf!
Ja, samen sporten is leuk en daarnaast zeer effectief. Wil je vriend/vriendin ook kennis maken met de WorkOut? Laat ons dit dan even weten door te bellen of door een gratis dagpas aan te vragen voor hem/haar.
Je kunt je abonnement beëindigen door langs te komen bij één van onze locaties. Het is niet mogelijk om je abonnement telefonisch of per e-mail op te zeggen. Bij de receptie kun je je lidmaatschap opzeggen met een daarvoor bestemd opzegformulier. Hiervan ontvang je een kopie als bewijs van opzegging en kunnen er geen misverstanden ontstaan. Vergeet niet om je ID mee te nemen.
Na de minimale looptijd van je lidmaatschap hanteren wij een opzegtermijn van een maand.
Dit is helaas niet mogelijk. Alleen wegens medische redenen is het mogelijk om je abonnement tijdelijk stil te zetten.
Als je zwanger bent is het geen probleem om lekker door te sporten, het is altijd mogelijk om dit onder begeleiding van een trainer te doen. Op het moment dat je liever niet meer wil sporten is er een mogelijkheid om een regeling te treffen. Neem hiervoor contact op met ledenadministratie@deworkout.nl
Indien je geblesseerd bent kunnen we altijd samen een oplossing bedenken om toch te kunnen sporten. Mocht dit toch niet mogelijk zijn dan hebben we een blessure regeling waarvoor je contact op kunt nemen met ledenadministratie@deworkout.nl. Vermeld hierbij je gegevens, en een verklaring van een (huis)arts/fysio. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Dit kan! Bij ons kan je een dagkaart aanschaffen, waarmee je gebruik mag maken van al onze faciliteiten. Deze dagkaart kost €10,-. Ben je student? Dan is dit in de daluren €4,- en in de piekuren en voor lesjes €6,-. Let wel op dat je met een dagkaart niet kan reserveren voor de lessen. Wil je dit toch kunnen doen? Vraag ons dan eens naar informatie over een flexkaart of lidmaatschappen.
De 20-strippenkaart heeft een geldigheidsduur van 7 maanden. Heb je liever een doorlopende strippenkaart? Probeer de flexkaart dan eens! Onze medewerkers vertellen je hier graag meer over.
Bij het opzeggen van een lidmaatschap hanteren we een opzegtermijn van een maand, na de minimale looptijd van drie maanden. Wanneer de flexkaart opgezegd is heb je dus nog een maand om de reeds ontvangen strippen op te maken.
De WorkOut biedt lidmaatschappen aan met diverse looptijden. Een lidmaatschap voor onbeperkt sporten is al te verkrijgen vanaf 4 weken.
Nee! Zolang je nog bij ons in het systeem staat hoef je niet opnieuw inschrijfgeld te betalen. Heb je, je pasje niet meer, dan kost een vervangende pas €6,-
Dit is zeker mogelijk. Wij hebben namelijk een overstapregeling. Afhankelijk van de kosten en duur van je huidige abonnement bij een andere sportschool zullen we samen kijken hoe we onze overstapregeling kunnen toepassen. Je kunt dan per direct beginnen met sporten bij de WorkOut.
Ja! Al onze lidmaatschappen zijn inclusief bovenstaande faciliteiten. Ook is het mogelijk om te reserveren voor lessen en bieden we leuke extra’s aan voor leden. Voor de kluisjes op de Breedstraat heb je een euro nodig, dus dit is handig om mee te nemen! Deze euro krijg je natuurlijk gewoon terug. Verder beschikken we op de Oudegracht over zonnebanken, hier betaal je €8,- voor de turbo en €7,- voor de gewone. Je kan een zonnebank reserveren bij de receptie.
Nee, bij de WorkOut geloven we erin dat goede begeleiding een voorwaarde is om in de sportschool aan de slag te gaan. Een afspraak met een trainer is altijd gratis voor leden van de WorkOut. Je kunt een afspraak maken door te bellen naar 030 2322312 of 030 2312500, of door een afspraak te maken aan onze receptie.
In de zomer halen wij de kano’s naar buiten, zodat leden ook lekker actief kunnen zijn in de buitenlucht. Wij hebben één grote kano en twee kayakken. De grote kano kost €6,50 per uur en een kayak is €4,50 per uur. Nog een voordeeltje voor onze leden: het eerste uur is gratis!
De daluren zijn doordeweeks van 07:00 uur ‘s ochtends tot 16:30 uur ‘s middags en in het weekend de gehele dag (met uitzondering van de weekend lessen). Tot de piekuren behoren ook de avonden.
Wanneer je een lidmaatschap bij ons afsluit, sturen wij jou direct een gebruikersnaam en wachtwoord op. Hiermee kan je via onze website inloggen en inschrijven voor de lesjes. Als je op onze website komt, staat rechts boven de knop “reserveren”, wanneer je hierop klikt kom je in ons inlogsysteem en kan je de les naar keuze reserveren. Let wel op: wanneer je strippen op zijn, of je lidmaatschap is verlopen, is reserveren niet mogelijk! Lukt het reserveren niet, kan je de receptie bellen op één van de volgende telefoonnummers: 030-2322312 of 030-2312500.
Als je gereserveerd hebt voor een les, maar niet kan komen, dient deze minimaal 6 uur van te voren te worden afgezegd. Dit kan via planbord. Lukt het niet om je minimaal 6 uur van te voren af te melden dan is het afmelden via planbord niet meer mogelijk. Je kan je afmelden dan per e-mail, of via een telefoontje naar de receptie doen. Wanneer je dit niet doet, wordt de les 100% doorberekend. Je houdt op deze manier namelijk een plek bezet voor iemand anders.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je te laat bent voor een les. Zolang je niet te veel mist van de warming-up hoeft dit geen probleem te zijn. Wanneer je, je echter hebt ingeschreven voor een les is het de bedoeling dat je 5 minuten van tevoren aanwezig bent. Als dit niet het geval is, word je plek vergeven aan iemand anders. Het is dus ook belangrijk om op tijd in de zalen te zijn.
Het is aan te raden om te reserveren voor een les. Op deze manier ben je verzekerd van een plekje en kom je niet voor verrassingen te staan. Wanneer je niet reserveert, kan het gebeuren dat de les vol zit en je niet mee kan doen.
Het is helaas niet mogelijk om te reserveren als je geen lidmaatschap hebt. Wil je dit toch kunnen doen? Vraag ons dan eens naar informatie over strippenkaarten of lidmaatschappen.
Door vernieuwing van ons inlogsysteem is het soms niet mogelijk om in te loggen. Op deze momenten mag je de receptie altijd bellen om alsnog in te loggen. Lukt het de volgende keer nog steeds niet? Dan hebben wij onderstaande tips, waarmee de meeste inlogproblemen opgelost worden:
– Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig, vermijd CAPSLOCK
– Voer het wachtwoord handmatig in, voorkom knippen en plakken
– Probeer een andere webbrowser: Firefox en Chrome geven het beste resultaat (Internet Explorer niet).
– Voor het inloggen dien je, je beveiligingssoftware niet te hoog hebben staan. Op veel bedrijfscomputers is dit het geval.
Mocht je na deze tips nog steeds inlogproblemen ondervinden, stuur dan een e-mail met je wachtwoord en lidmaatschapsnummer naar receptie@deworkout.nl. Wij geven dit dan door aan onze software leverancier.
Dan staan onze medewerkers je graag telefonisch of per e-mail te woord. Dit kan via receptie@deworkout.nl 030 2322312 of 030 2312500